Voor de grote dromers en de even grote durvers, start onze reis hier. Jullie contacteren ons ongeveer anderhalf jaar op voorhand. Hoe vroeger hoe beter, zodat we nog een ruime keuze aan locaties hebben. Zijn jullie die datum al voorbij? Geen paniek. Stuur ons dat berichtje. Wij checken onze agenda. Als we nog beschikbaar zijn, schakelen we met plezier een versnelling hoger. 

CONTACT

Kennismaking

Na jullie aanvraag via onze website contacteren we jullie en prikken we snel een datum om elkaar te leren kennen. Dit kan live bij ons op kantoor in Roeselare of via video call. Wat jullie verkiezen. 

OFFERTE

Nadien maken wij een tweeledige offerte op met enerzijds de prijs van onze diensten en anderzijds een prijsraming per leverancier, rekening houdend met het aantal aanwezigen en het beschikbare budget. 

Voor de grote dromers en de even grote durvers, start onze reis hier. Jullie contacteren ons ongeveer anderhalf jaar op voorhand. Hoe vroeger hoe beter, zodat we nog een ruime keuze aan locaties hebben. Zijn jullie die datum al voorbij? Geen paniek. Stuur ons dat berichtje. Wij checken onze agenda. Als we nog beschikbaar zijn, schakelen we met plezier een versnelling hoger. 

Vragenlijst

eerste meeting

Na jullie aanvraag via onze website contacteren we jullie en prikken we snel een datum om elkaar te leren kennen. Dit kan live bij ons op kantoor in Roeselare of via video call. Wat jullie verkiezen. 

Zoektocht Locaties

Nu mogen jullie even achteruit leunen, want hier begint voor ons het echte werk. Aan de hand van alle informatie die we van jullie gekregen hebben, gaan we op zoek naar de geknipte locatie. Eerst kijken we naar de locaties binnen onze eigen portefeuille. Dit zijn de locaties die we kennen door prospectie of vanuit ervaring. Nadien kijken we ook daarbuiten. 

PS: Elk jaar gaan we op prospectie om nieuwe locaties te ontdekken. Liefst van al onbekende plekken, uniek door hun ligging, charme en karakter. 

Twee weken na ons tweede gesprek krijgen jullie van ons een eerste voorstel in jullie mailbox. Jullie ontvangen een uitgebreid document waarin we, op basis van jullie wensen, 3 tot 5 locaties voorstellen. Elke locatie bespreken we tot in detail (bereikbaarheid, grootte, aantal slaapkamers, mogelijkheden, bezienswaardigheden in de buurt, prijs, etc.). Zit er geen locatie bij waar jullie het allebei warm van krijgen? Dan doen we een nieuw voorstel. Tot het goed voelt. 

Locatie

Locatiebezoek

Hebben we een locatie gevonden die matcht met jullie verwachtingen (en liefst ietsje meer), sturen we jullie graag op pad om de plek met jullie eigen ogen te bewonderen. Ga eens voelen. Hoe zit de sfeer? Hoe is de temperatuur van het water in het zwembad? Kan het lokaal cafeetje jullie bekoren? Is de natuur zoals jullie gehoopt hadden? Buon viaggio! 

Tweede meeting

Wanneer de locatie in het echt net zo in de smaak valt als op papier, maken we voor jullie de boeking. Nu de locatie vastligt, starten we met de verdere uitwerking van jullie event. Hiervoor komen we opnieuw samen. We bespreken het kleurenpalet, de decoratie, het bruidsboeket, het tafellinnen, de stoelen, de timing, activiteiten, transport, hair- en make up, entertainment, etc. 

Na onze tweede meeting gaan we aan de slag om de juiste leveranciers te verzamelen. We gaan onder andere op zoek naar de juiste stoelen, tafels, borden, bestek, glazen en linnen, een bloemist, een DJ, een professionele kapper- en make-up artist, een live muzikant, drukker, etc. We zien erop toe dat alle leveranciers op dezelfde golflengte zitten en perfect begrijpen welke stijl en sfeer we tijdens jullie weekend willen scheppen. Het plaatje moet kloppen. Voor minder gaan we niet. En dat allemaal binnen het vooropgestelde budget. Want Art’Anna doet ook de prijsonderhandelingen. 

Leveranciers &
Vormgeving

Draaiboek

Wanneer alles beslist is en vastligt, vervolledigen we het draaiboek. Dit is een bundel die in elke fase van ons traject aangevuld wordt en waarin het hele verloop van jullie evenement tot in het kleinste detail wordt opgetekend. Eén maand voor ons vertrek overlopen we samen de finale versie. Na jullie goedkeuring krijgt elke leverancier het draaiboek aangepast aan zijn of haar diensten toegestuurd. Op die manier weet iedereen exact wat van hem of haar verwacht wordt, mét de juiste tijdstippen.  

Een week voor ons vertrek bellen we elkaar nog een laatste keer op. We leggen de laatste hand aan eventuele openstaande taken en beantwoorden de laatste vragen (indien die er zouden zijn). De volgende keer dat we elkaar zien, is op jullie bestemming in Italië of Frankrijk. Veilige reis!

Last call

THE weekend

De dag voor de start van jullie evenement zijn we al op locatie. Zo hebben we voldoende tijd om alles in gereedheid te brengen voor de komst van jullie gasten. Tijdens jullie verblijf zijn we zowel achter als voor de schermen druk in de weer om alles in goede banen te leiden en jullie een zorgeloze tijd te bezorgen. Dat we ten alle tijden beschikbaar zijn, dat mag je best letterlijk nemen. 24/24 dus. Na afloop van jullie meerdaags evenement blijven we tot alles is opgeruimd en tot jullie gasten weer veilig vertrokken zijn. 

Een paar keer per jaar nemen we je graag mee op reis, zonder dat je daarvoor je zetel moet uitkomen.
Schrijf je hier in voor onze inspiratiemails.
We beloven je reiskriebels, zon en liefde (uiteraard!).

Inspireer mij

Bedankt!

Uw e-mailadres  werd toegevoegd